LOGG INN
NETTBUTIKK
HANDLEHJELP
SERVICE HVITEVARER
SERVICE SMÅELEKTRISK
Nettbutikk
Handlehjelp
Service hvitevarer
Service småelektrisk
SERVICE SMÅELEKTRISK
Vi ser at du ikke er pålogget, og vil informere deg om at du kan oppnå fordeler ved å være pålogget ved registrering av service. Ved å være pålogget, vil du kunne knytte din service opp mot din private / firma konto, og få oversikt over alle dine servicer samt statuser.
*
Hvem er det som registrerer service?
Privat person
Forhandler
Informasjon om registrerer
*
Navn på firma
*
Kontakt person
Deres referansenr
Kontakt telefon
Kontakt e-post
Kundeinformasjon
*
Fornavn
*
Etternavn
*
Adresse
*
Postnr
*
Poststed
*
Mobil
Telefon
E-post
Produktinformasjon
*
Merke produkt
Velg merke
Ariete
BaByliss
Braun
Caso
Delonghi
Delonghi Nespresso
Dolce Gusto
Kenwood
Kulz
Magimix
Melitta
Moccamaster
Nemox
Nilfisk
Nutribullet
Teddy Varimixer
Zwilling
*
Produkttype
*
Modell/type (se typeskilt)
Serienummer (se typeskilt)
Kjøpssted
Kjøpsdato
Ordrenummer (Kvittering)
Ønsker fraktlapp om varen må sendes inn
(Fraktlapper kan kun sendes hvis dette er en gyldig garanti/reklamasjonsservice)
*
Feilbeskrivelse
Vedlegg #1 (Kvittering ønskelig her)
Bla...
Vedlegg #2 (Bilde av typeskilt ønskelig her)
Bla...
Vedlegg #3 (Bilde av feil/mangel)
Bla...
Vedlegg #4 (Bilde av feil/mangel)
Bla...
Jeg har lest og godtar gjeldende servicevilkår:
Reklamasjon fra privat husholdning
Det er gjeldende forbrukerkjøpslov som legges til grunn om ikke selger har gitt en utvidet garanti(utover forbrukerkjøpslovens regler).Reklamasjon omfatter fabrikasjons - og materialfeil og betinger at produktet er plassert, montert, vedlikeholdt og benyttet i henhold til produktets bruksanvisning.Kjøpsdato og at produktet er kjøpt i Norge må kunne dokumenteres(kjøpskvittering).Manglende dokumentasjon eller at produktfeilen ikke kan vises tilbake til en fabrikasjons -/ materialfeil, anses som et betalbart servicebesøk / oppdrag.Det samme vil gjelde om produktfeilen er fremkommet av en utenforliggende årsak(f.eks.skader forårsaket av store spenningsvariasjoner fra strømleverandøren).
Reklamasjon fra næringsvirksomhet
Her anvendes gjeldende kjøpslov og eventuelle gitte produktgarantier(tillegg).
Registrer
Viktig informasjon angående service i forbindelse med den nåværende situasjon rundt corona viruset
Teknikere hos oss følger myndighetenes råd med blant annet god håndhygiene og redusert kontakt mellom mennesker
Vi tilstreber å utføre service i rekkefølge, men p.g.a noe begrenset deletilgang (i en forhåpentligvis kort periode) kan det oppstå forsinkelser.
Før innsendelse/innlevering ber vi om at produktet klargjøres og rengjøres godt.
Informer i forkant av innlevering/innsendelse dersom husstanden er i karatene (pålagt eller selvpålagt) eller ved mistanke om smittefare i husstanden (feber, luftveisplager, forkjølelse eller influensa)
På forhånd takk for at du viser hensyn i denne vanskelige tiden.